BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 10 Februari 2012

:: hidup aku dengan kawan ::

bukan hidup aku kalau tak fikir tentang kawan . aku cuba nak jadi yang terbaek dalam hidup kau (kawan) . tapi kenapa mu buat aku cm nie . tinggal aku terus , tak endah aku langsung . tak ingt langsng satu pon kebaekan yang pernah aku buat kat mu . yesss , aku bnyk wt kejahatan dengan kau , tp senang nya mu nak lupa aku . aku tak pernah sangka yang mu akn wat aku cm ny . sakitnya jiwa aku . kalau aku tahu kesudahan dy cmny kan , aku dh stay kat klas 4SC1 dulu . susah2 jek aku pindah 4VT1 tu . bergelut dalam perang ,mulut degan cikgu2 yg membangkang aku untuk aku stay lam klas SC1 tu . mungkin nie la yang kau mahu kan . tinggal aku terus , mungkin kau dah ad yang terbaek dae aku . aku nak cite dkt kau , aku pnah n ada awek , tp tak pnah aku rsa nak tinggal kau cm kau buat kat aku sekarang . aku kawan nan kau padahal awek aku stay jek nan aku . tapi kau , bila dh ada awek , tinggal aku terus , ikotkan aty aku nak copypaste jek mende yg kau anta kt enpon aku tu haa . mesej2 pasrah yang menunjukkan kau dh ta mau agy rapat dengan aku . oke lah . aku pasrah dengan semua bende ny . aku tak kan coll agy , mesej pon tak , msg pon sbb *penting je k . kau pergi lah dengan awek yang kau snagt2 syng tu haa . aku dh ta kesah . aku ad kawan laen jugak la weii . kenapalah dulu aku sanggup sanagt berkorban tentang kau erk . tak pa la . aku redha . semoga kau kekal dengan dia .

***aku tersilap dalam membuat keputusan dulu***

2 ulasan:

  1. aku tau2.. saboq jela okey..
    benda yg lme tak pyh diungkit lg.. n menyesal skg xsudh.. good luck my fwenz

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku ngah sabo la ny . apa2 pon .
      aku tetap aku . mungkin aku ungkit .
      tapi ungkit dkt fb n blog ny je lah .
      tak mungkin aku ngugkit dpn2 orng tu haaaa.

      Padam